viernes, 20 de diciembre de 2019

El Nadal del Terror




EL NADAL DEL TERROR


            Era el dia de Nadal i jo estava posant els adorns a l'arbre. De sobte se'n va anar la llum i em vaig trobar en un lloc misteriós on hi havia moltes pedres de colors. S'escoltaven passos al llarg de la cova. De sobte vaig esvarar per un túnel molt profund i quan més baixava més obscur es feia. Al final vaig caure a una habitació molt gran amb uns dibuixos molt raros. Jo vaig recordar les pel·lícules d’Egipte: tenia que xafar el dibuix correcte i al vore els dibuixos vaig començar a xafar els de llepolies, els de carabasses, etc... I de sobte vaig saber que era de Halloween. Vaig seguir caminant en una habitació amb dos trineus i tres pedres. De seguida vaig saber què fer. Vaig posar les tres pedres juntes i vaig pujar a un dels trineus. Al final del túnel em va dir una veu molt alegre: - »Què, t’agrada el passeig del terror!» i li vaig respondre: -«Qui eres?». I vaig sentir: - «Sóc el Pare Noel. I vaig pensar que el Nadal necessitava més emoció. I era ell, el Pare Noel. Finalment em va donar un trosset de pedra. Al cap d'una estona vaig sentir una veu: - «Desperta, desperta!». Era el meu pare que em va dir: -»Et vas adormir». Però jo no m’ho creia, perquè encara tenia el trosset de pedra. Havia estat allí de veritat?

FI

                                                                Gisela Fernández Silva - 4t

No hay comentarios:

Publicar un comentario