viernes, 20 de diciembre de 2019

Que no ve aquest any!!!




     QUE NO VE AQUEST ANY!!!

No m'ho puc creure! No ha vingut enguany! L'any passat va arribar un poc tard i portava esportives. Per un moment vaig pensar: Açò del Pare Noel… serà real o serà una història que ens conten als xiquets?
Però l'endemà vaig rebre una carta seva. Pare Noel m'explicava per què havia hagut de posar-se esportives. I aquest any… No ha vingut! Ara que serà el que ha passat?


Sóc Lucy i tinc 10 anys. Sí, estic en eixa edat en què els xiquets ens preguntem si serà real la existència d'algunes coses com les fades, els unicorns, els donyets o… Pare Noel. Jo tenia moltes ganes de preguntar-li si havia trobat la bota que va perdre l'any passat a la neu, què tal estaven els rens, com fa per a repartir tants regals en una sola nit… Però no tenia la seva direcció per a poder escriure-li i l'única forma de poder parlar amb ell era esperar al següent Nadal, esperar un any sencer. I al final no ha vingut!!


La nit de Nadal vam sopar tots junts a ma casa, com sempre. Després vaig estar esperant asseguda a l'entrada. I este matí m'he despertat en el meu llit. No tinc ni idea de com he arribat fins ací. Ma mare ha vingut a despertar-me però jo no he vullgut alçar-me, estic enfadada i trista. Li pregunte a ma mare per què el Pare Noel no ha vingut enguany i ella em diu: -Per què dius això? Sí que ha vingut. Baixa al saló i veuràs. 


Baixe al saló i allí, davall de l'arbre de Nadal veig un muntó de paquets de molts colors diferents. Són els regals de Nadal!
A la taula hi ha un sobre amb el meu nom. És una altra carta per a mi però, no és del Pare Noel, és de ma mare:


Estimada filla,

Enguany m'has preguntat moltes vegades si Pare Noel existeix en realitat o si era jo qui et portava els regals. La resposta és sí, Pare Noel existeix.
Jo no sóc Pare Noel. Jo sóc la persona que tria i deixa els teus regals davall de l'arbre, igual que ma mare m'ho va fer amb mi. M'imagine que algun dia tu també ho faràs amb els teus fills, però açò no et farà a tu ser Pare Noel tampoc.


Pare  Noel és molt important. El que fa és senzill però poderós. Ell ensenya als xiquets a tindre fe en tot allò que no poden veure ni tocar.
Creure en el Pare Noel t'ajudarà a creure en tu mateixa, en els teus amics i en la teua família. Necessitaràs creure en coses que no pots veure, com en l’amor, eixe gran poder que t'ajudarà en la teua vida inclús en els pitjors moments.
A la gent com al papà i a mi ens toca ajudar al Pare Noel a fer un treball que d'una altra manera seria impossible. Pare Noel és amor i alegria, esperança i felicitat. Jo estic en el seu equip i ara tu també.
Et vull i sempre ho faré.


Mamà                                                  

                                         Rebeca Armell i Alex White - 5é

No hay comentarios:

Publicar un comentario